torstai 26. tammikuuta 2012

Waiting for Godot

Ääh puuh, tasapainoista juu, mutta myös tylsää. Mun elämä on tällä hetkellä yhtä odottelua. Odotan, että potentiaalisista työpaikoista kuuluisi. Odotan, että paino tippuu. Odotan, josko Tekstihurmaaja olisi valmis etenemään johonkin suuntaan. Mun lyhytjännitteinen luonteeni kaipaa actionia! Jos kaikenlaisiin persoonallisuustesteihin on uskomista, olen Innostunut Suunnittelija -  seurallinen, vaihtelunhaluinen, idearikas ja spontaani.Tästä luonteesta on johtunut se, että viimeiset 10 vuotta tein lähes 3 ulkomaanreissua vuodessa ja opiskelin ja tein kahta osa-aikatyötä yhtäaikaa.

Tällä hetkellä mun elämässä ei ole vaihtelua, ei ole mitään selkeää kiintopistettä, jonka ympärille suunnittelisin asioita ja mun elämä ei todellakaan ole spontaania (jos viime sunnuntaista ei lasketa). Mutta tiedän, että tämä on jollain tapaa hyväksi minulle, luonteenkasvatusta. Yksi burnout ja taloudellinen vararikko tarvittiin tämän tajuamiseen. Nyt sitten etsin pysyvämpiä ratkaisuja ja tavoittelen asioita, joita saattaa joutua hieman odottelemaan. Yhtä mieluista työpaikkaa, yhtä kunnon miestä, pysyvää painonpudotusta.Onko tämän odottelun vain oltava näin hemmetin tylsää?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti