keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Tyyntä myrskyn jälkeen

Onpa nyt sitten jotenkin tasapainoinen olo. En uskalla väittää, että tämä olisi pysyvä olotila (muistellaanpa sunnuntaita) mutta ihan kuin asiat alkaisivat loksahdella kohdalleen. Olen saanut talouteni tasapainoon, olen toipunut burn outista, uusien töiden löytyminen näyttää mahdolliselta, olen aloittanut uuden harrastuksen, jonka kautta olen löytänyt samanmielisen "porukan", jonka kanssa hengata (tällaista kaipasin pitkään!), ruokavalioni on balanssissa ja paino tippuu. Odotukseni Tekstihurmaajan suhteen ovat realistiset ja huomaan vilkuilevani muitakin miehiä tuolla IRL. Perhe, kaverit ja ystävät ovat edelleen ihania. Ja mikä hurjinta, olen alkanut nauttia arjesta, kodista, teenjuonnista, sanomalehden lukemisesta... Se jos mikä on ennenkuulumatonta. Kesäkuussa 30 vuotta täyttävä Daaliah saattaa olla aavistuksen tasapainoisempi otus. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti