sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Tuuliviiri

Nuori Kolli nimitti minua tuuliviiriksi tuossa äsken kohdatessamme. Ja sitä minä juuri olen. Tuuliviiri. Mielialani, mielipiteeni, etenkin näihin miehiin liittyvissä asioissa, vaihtuvat salamannopeasti. Jaksan odottaa Tekstihurmaajaa, en jaksa odottaa. En ryhdy seksisuhteeseen Nuoren Kollin kanssa, pyydän miehen kotikäynnille. Pidän taukoa deittaluista, deittailen kahta kauheammin.Olen tyytyväinen yksin, en kestä enää hetkeäkään ilman kunnon suhdetta.

On vain yksi vakio: mieleni muuttuu.

3 kommenttia:

  1. Hyvä kuvaus! En tunne sua, mut kuvaa myös minua loistavasti. Siksi voin hyvin kuvitella tämän myös kuvaavan sua hyvin. Ja loppukaneetti ihan paras. <3 (Maya)

    VastaaPoista
  2. Nettideitteilijana samoja tunteita vaikka olenkin varmaan sarjassa seniorideittailija.....From: Mustikka

    VastaaPoista