lauantai 5. marraskuuta 2011

Ääh.

Joo-o, kolmas päivä treffien jälkeen, eikä miehestä ole vielä kuulunut Aion vaan pitää vaan pään kylmänä. Voihan tässä itsekin olla yhteydessä,  jos pääsee sopivaan mielentilaan.

Tää on kyllä ehkä mun suurimpia deittailuun liittyviä pelkoja - ettei mies pyydä uusille treffeille vaikka edelliset meni hyvin ja kiinnostuin miehestä. Käytännössähän mulle ei oo käynyt näin elämässäni kuin yhden ainoan kerran, Herra Suominostalgian kanssa. Ja itseasiassa Nuoren Kollin kanssa minä olin se joka oli pyytämässä eka toisille treffeille.. ja jotka sitten itse peruin :)

Äh päh, harmittaa kyllä jos tää juttu jumahtaa tähän taas, mutta jos niin käy, niin sille on varmasti hyvä syy. En ala itseäni soimaamaan.  Kiva joka tapauksessa huomata, että jonkin ihmisen kanssa voi synkata noinkin hyvin vaikka ei kantaisi pidemmälle. Nuori Kolli on hurmaava ja meillä on paljonkin kemiaa - mutta tietynlaisen tunnetason kypsymättömyys hänestä huokuu. Itsessänikin on tätä paljon ja siksi ehkä viehätymmekin toisistamme. Voisi olla että ruokkisimme sitä toisissamme. Itse syöksyn melkein aina pähtäpaakaa juttuihin, mutta jos on käynyt niin, ettei mies ole tehnyt samoin, olen loppupeleissä ollut aina kiitollinen. Mies on nähnyt selvemmin yhteensopimattomuuden kuin minä. Näin kävi eksäni kanssa ja niin myös Herra Suominostalgian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti