lauantai 12. marraskuuta 2011

Muusaksi?

Nyt kun en enää usko Nuoren Kollin olevan se mulle sopiva heppu, eksyin jälleen deittipalstalle. Ihan vain vilkaistakseni parin viikon tauon jälkeen. :) Eikä mennyt kuin 10 minuuttia siitä, kun olin jälleen aktivoinut profiilini niin sain viestin potentiaalisen oloiselta mieheltä. Plenty of Fish ja niin edespäin. Joskus kyllä tuntuu, että tää mun nettideittailu on kuin suoraan jostain TV-sarjasta. Klikkaa mua -sarjan kuviot ei näistä mun kokemuksista juuri eroa :)

Ja on hassu miten näissä miehissä toteutuu draaman kaari. Yhden tyyppisen miehen jälkeen tarjolle tulee aivan uudenlainen ihminen. Kyseinen mies on minua 8 vuotta vanhempi, yhteishuoltajuudessa, kirjoittaa ammatikseen, mutta ei ilmeisestikään nälkätaiteilija. Kulttuurista ja matkailusta kiinnostunut. Ihan hyvältä kuulostaa. Olen huomannut, että minulle ei näköjään ne lapsetkaan ole ongelma nykyään. Niiden olemassaolo kertoo ainakin siitä, että miehen on pitänyt harjoitella vastuunottoa. Olisikin mukava, että mies olisi sellainen, että hänen arvomaailmaansa voisi aidosti ihailla ja kunnioittaa. 

Mies etsii muusaa, heh. Tää on KYLLÄ epäilyttävää :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti