lauantai 10. joulukuuta 2011

Puutteessa

Vanhempi mies pyysi treffeille  :)

Yhdeksännet ja näillä näkymin vuoden viimeiset treffit siis tiedossa. Eli jos huhtikuussa aloitin nettideittailun, niin treffejä tulee olemaan yksi per kuukausi tälle vuodelle. Not bad.

Tutut voi nyt hypätä tän kappaleen yli... mutta, argh, alan olla kyllä nyt niin puutteessa. Edellisestä kerrasta kolme kuukautta. Mä olen hukkaanheitetty luonnonvara! Säännöllinen seksi on ehdottomasti parisuhteen parhaita puolia. Harmi, etten mä osaa harrastaa seksiä vaan seksin vuoksi. Se on mulle niin vahva kokemus ja laitan siihen 110% itsestäni, etten mä voi sitä kenen kanssa vaan harrastaa. Mun aivot täytyy vietellä ensin... ja pidemmän päälle sit se sydänkin. Voi Nuori Kolli, jos olisit vähän rakastettavampi ihminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti