perjantai 16. joulukuuta 2011

9. Treffit: Vanhempi mies

Äh, en mä oikein ees jaksais kirjoittaa raporttia noista treffeistä. Ne oli vähän niinku se ravintola, johon mentiin ja se ruoka, jota siellä syötiin. Kuulosti paperilta ihan hyvältä ja näyttikin ihan hyvältä - mutta jotain puuttui, sielua tai jotain. 

Vanhempi mies olisi varmasti sellainen, jota ketä tahansa kannattaisi tavoitella. Ilmeisen varakas, hyväkäytöksinen, ihan kiinnostava ja ei sitten loppujen lopuksi hullumman näköinen mies. Jos mä olisin turvallisuushakuinen ihminen, niin tässä olisi hyvä mies.

Me keskusteltiin tv-sarjoista ja plääh, nettideittailusta. Viimestään siinä vaiheessa kun treffeillä aletaan puhua treffeistä, mua alkaa nukuttaa.

Summa summarum: ZZZZZzzzzzZZZZZ

2 kommenttia:

  1. Mä kävin tapaamassa kerran yhtä lääkäriä, se oli mua yli 10v vanhempi. Niin kuiva, NIIN kuiva. Sen piti tuoda treffeille (piknikille) kuoharit jne., mut loppuviimeksi se toi itsensä ja märän koiran! Ja sen lisäksi sen lähettämässä kuvassa se oli -20kg ja -15 -vuotta. Aika hirveä sokki, josta kesti toipua vielä viikko treffien jälkeen. Onneksi olen teatraalista tyyppiä ja mielestäni vedin ne treffit ihan hyvin. Tosin eipä minusta sen jälkeen enää kuulunut muuta kuin, että "ikäero taitaa olla meidän välillä vähän turhan suuri rasite". ;)

    VastaaPoista
  2. Mikään ei oo niin killeri kuin tylsyys! Ja sehän näiden miesten suurin puute on ollut. Se Nuori Kolli, puutteistaan huolimatta, ei ollu kuitenkaan tylsä...

    Ja jos kuoharit on tarkoitus tuoda ja ei tuokaan - major virhe! :)

    VastaaPoista