tiistai 25. lokakuuta 2011

Herra Potentiaalinen = Herra Äitikompleksi?

Voi minua, mistä minä näitä miehiä oikein löydän? Nyt alkaa pahasti näyttää siltä, että myös Herra Potentiaalinen on muuttumassa yhden ominaisuuden mieheksi näiden aiempien miesten jatkoksi. Ja tässä ominaisuudessa onkin ainekset herkulliselle blogipostaukselle ;) 

Kuten aiemmassa postauksessa mainitsin tämä mies on pitänyt minua jonkinlaisena unelmakumppaninaan ja olen saanut sen mukaista suitsutusta. Ok, hän kehuu myös fiksuuttani ja mukavuuttani, mutta todellisuudessa olen hänen unelmanaisensa nimenomaan fyysisesti. Ja jostain syystä miehellä on ollut tarve avautua minulle myös fysiikkani ihailun taustoista. Olen aivan kuin hänen äitinsä! Äidin, johon hän on ollut ihastunut pienenä ja vähän vanhempanakin ( ja itseasiassa vaikuttaa siltä, että edelleenkin!). Mies on ollut tästä asiasta todella avoin minulle ja oikein hehkuttanut, että onpa ihanaa, kun on voinut jakaa salatuimmatkin fantasiansa kanssani.

Öö, joo.

Voi, Daaliah. Mikä minua oikein vaivaa?! Miksei hälytyskellot soi, jos mies jo ensimmäisen chatin aikana selittää, kuinka hot hänen äitinsä on ja kuinka hot minä olen koska olen aivan kuin hänen äitinsä. Olisi pitänyt herätä viimeistään siinä vaiheessa, kun miehen suosikkikeskusteluaiheeksi paljastuu rintani, sääreni ja sukkahousut. Mies kyllä tiedostaa, että tämä on outoa - sovimme jopa tietoisesti, että puhutaan muusta - mutta mies itsekin sanoi, että kaikki muut aiheet on tylsiä! Eikä oikein inspiroi yrittää pitää keskustelua yllä muista aiheista, kun tietää, ettei toista oikeastaan kiinnosta!

Tulipa tämäkin koettua - fetissinä oleminen. Se on sinänsä mielenkiintoinen kokemus, mutta loppupeleissä ahdistava. Toinen ei näe sinua silloin kokonaisena ihmisenä. Ei me olla vielä yhteydenpitoa lopetettu, mutta eiköhän se pian lopu. Taidankin jo mennä poistamaan profiilitekstistäni sen "sopivasti vinksallaan" kohdan - yksi ihan normaali mies mulle kiitos!

5 kommenttia:

  1. No, seuraavan kerran kellot soivat... Mä olen juuri tämän takia ottanut melkoisen tiukan linjan chattaillessa: en juurikaan keskustele ulkonäöstä enkä seksistä chattaillessani. Kokemukseni mukaan ne, jotka ensiksi kyselevät hyvin tarkasti ulkonäköä, ovat ihmisiä jotka eivät minua kiinnosta. Ja kun keskustelu tipahtaa navan alle, HYVIN HARVA mies pystyy sen takaisin nostamaan. Vaikka olisi miten fiksu.
    Toki tämän linjani takia olen saanut kuulla erinäisiä kommentteja itsetunnostani (aivan hyvä, kiitos), seksuaalisesta suuntautumisestani (hetero yhä edelleen) ja suhteestani seksiin (rento ja mutkaton, kuten edelliset kumppanit todistavat). Ja toisaalta, pitämällä tuon linjan olen SILTI tavannut erittäin mielenkiintoisia ihmisiä, joiden ulkonäkö miellyttää minua ja minun ulkonäköni heitä, ja seksi sujuu upeasti. Siksi luotan vaistooni tässä asiassa - mutta sekin on harjoituksen ja kokemuksen tulosta.

    VastaaPoista
  2. Oletpa aivan oikeassa. Tämä on ollut hyvä oppitunti tuossa asiassa. Minun on itse määriteltävä keskustelun rajat. Tuolta tieltä on tosiaan hirveän vaikea lähteä takaisin, koska onhan se niin kovin jännittävää jutella ulkonäköön ja seksiin liittyvistä asioista.. ja sen jälkeen muista asioista jutteleminen onkin kovin tylsää. Peiliin katsominen itsellänikin paikallaan.

    VastaaPoista
  3. Voi tätä miestä. Laitoin miehelle viestin, että meni nyt vähän fiilarit tästä viestittelystä, et hyvää jatkoa. Hän vastasi, että hänellä on tosi pettynyt ja surullinen olo, kun jakoi mulle niin henkilökohtaisia asioita ja yritti "parantaa" tapansa, et miten mä vaan tällain voin dumpata tän jutun. No selitin sitten näistä mun fetissinä-olo fiilareista.

    Lisäksi mulle oli herännyt ajatus, että mies on ehkä varattu ja selitin tästä. Soitti tuntemattomasta numerosta, ei halunnut tavata juuri nyt ja ei halunnut chattailla ns. vapaa-aikana vaan lähinnä pikkutuhmista aiheista. Miehen vastaus oli, että harmillista, että ei kai hän tälle mitään voi. Mielenkiintoista, ettei edes yrittänyt väittää vastaa siihen, että onko varattu! Eli taisipa olla. Hehee. Eli tääkin vielä tähän päälle.

    VastaaPoista
  4. Äh, olen nyt sitten käyttänyt puolet päivästä tämän miehen kanssa chattailessa. Hän on loukkaantunut dumppauksestani ja sitä mieltä että meillä oikeasti synkkasi. Ja synkkasihan meillä... mutta johan minä kirjoitin hänestä blogikirjoituksen ja tyypittelin hänet vielä mahdollisimman nololla tavalla. Ei sieltä voida enää kiemurrella takaisin oikeaksi moniulotteiseksi ihmiseksi. Ei vaikka olisin ollut ennakkoluuloinen ja väärässä sen suhteen että hän on varattu. Ei vaikka olisikin ehkä ihan ok, että ihmisellä on fetissejä, ei vaikka hän on kyllä sympaattinen ja erittäin hot ulkonäöllisesti.

    VastaaPoista
  5. Nii-in. "Parantaa tapansa"... Joo, kerta tai kaksi menee, mutta jos jatkuvasti puhe hakeutuu takaisin samoihin asioihin, niin ei siinä selittelyt auta. Ja salainen numero on ok hetken, mutta fiksu hankkii prepaidin - paitsi, jos deittikännyä on vaikea selittää vaimolle :)

    VastaaPoista