keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Jahdissa

Anna miehen jahdata sinua. Näin se vaan on. Johan on Tekstihurmaaja aktivoitunut yhteydenpidossa, kun ottaa vähän takapakkia.

Mun ongelma on aina ollut se, että jos ihastun, niin ihastun tosi nopeasti. Tää on johtunut varmaan siitä, ettei minulle ole ollut oikein selvillä mitä miehestä haluan ja millaista kohtelua haluan ennen kuin mies on silmissäni ns. poikakaverimatskua. Olen myös luottavainen ja rämäpäinen. Ja ennenkaikkea kärsimätön ja turhankin itsevarma. Tästä syystä en ole aina malttanut antaa miehen määrätä tahtia.

Nyt olen vihdoin jotenkin hiffannut, miksi on parempi, että mies on se Jahtaaja. Teoria: Jos miehelle antaa liikaa itsestään liian nopeasti ja jos on turhan aktiivinen, miehellä voi tulla sellainen olo, että hän on ikäänkuin velassa sinulle. Hänestä voi tuntua siltä, että hänen pitää tehdä asioita vastineeksi sinulta saamastaan huomiosta, varsinkin jos huomionpuutteesta menee motkottamaan. Eikä se sitten ole enää kovin kivaa. Näin jotenkin ehkäpä. Vähän kuin saisit joltakulta tutulta lahjan, joka on jotenkin aivan liikaa ja jolla ikäänkuin yritetään ostaa ystävyyttäsi. Sinusta tuntuu, että sinun pitäisi antaa jotain vastineeksi, mutta se ei tunnu oikealta, kun sinulle ei tullut mieleenkään ylipäätään edes antaa minkäänlaista lahjaa. Velvollisuudesta ei ole kiva tehdä asioita. Kukaan ei halua olla suhteessa äitiinsä.

Kun et itse jahtaa, niin voit olla varma, että kaikki mieheltä saamasi huomio on aitoa ja että hän on omasta halustaan yhteydessä, eikä vain reagoi. Näin se on.

Elikkäs: Let Them Chase!

2 kommenttia:

  1. Olet aivan oikeassa. Itse huomasin tämän konkreettisesti viime vuoden keväällä. Miehet haluavat jahdata, mutta niillekin pitää vähän antaa huomiota, jotta ne jatkavat ;).

    VastaaPoista
  2. Niinpä, kantapään kautta tämän oppii jos on itse vähän aktiivisempaa sorttia. Mä olen aina jotenkin yliarvioinut sen miesten kaipaaman huomion määrän.

    VastaaPoista