sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Alanvaihto

Tänään aion horrostaa peiton alla. Kipeä olo. En edes muista milloin viimeksi olen ollut kipeä, vaikka nyt on kyllä vähän itseaiheutettuakin kipeyttä. Olin eilen kotibileissä ja sitten yökerhossakin - ei mitään raportoitavaa - paitsi että onpa taas hauska hengata tuon kansainvälisen poppoon kanssa. Musta tuntuu, että mä olen ihmisenä jonkinlainen pesusieni. Mun perusolemisen taajuus on sellainen tasaisen neutraali ja sitten imen toisten ihmisten energioita. Tuo kv-seura tuppaa olemaan hyvin eloisaa ja sosiaalista ja sellainen olen sitten itsekin.Vähän sama noiden miestenkin kanssa, reagoin vahvasti toisen persoonaan.

Hmmmmm..... hmmmmm... jotenkin on sellainen olo, että voisikohan tämän miehenmetsästyksen nyt unohtaa joksikin aikaa. (Otinkin jo profiilin pois). Ei oikein jaksa kiinnostaa ja mitä kaikkea voisinkaan tähän kulutetulla ajalla ja energialla tehdä! Ajattelin alkaa opettelemaan av-puolen käsikirjoittamista. Lukea aiheesta ja alkaa sitten kehittelemään omia projekteja :) Hmmmm... perustaisikohan sitä käsittelevän blogin... hmmmmmmm!!!!! Joo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti