sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Pois piilosta

Olen päättänyt lopettaa tämän blogin päivittämisen. On uuden aika. :)

Kun perustin tämän blogin, olin tavattoman stressaantunut. Se oli viikko ennen tapahtumaa, jota olin valmistellut koko vuoden aivan liian pienin resurssein. Oli yksi elämäni kiireisimpiä aikoja ja siitä huolimatta perustin blogin juuri silloin ja kirjoitin sinne noin 10 postausta kerralla. Pakenin siihen. Hieman myöhemmin stressi helpotti, mutta olin väsyneempi kuin koskaan ennen - totaalisen loppuunpalanut. En halunnut ajatella mitään töihin liittyvää - ainoa mitä jaksoin tehdä oli tämän blogin päivittäminen ja deittaaminen. Koska se ei liittynyt millään tavalla töihin.

Nyt olen levännyt, olen valmis uusille haasteille ja jaksan taas innostua uudesta :) En enää tarvitse pakopaikkaa. Ja suoraan sanottuna, olen kyllästynyt vatvomaan tätä ihmissuhdehuttua :) Ylianalysointia. Kun elämässä on niin paljon kaikkea muutakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti